ПОРТФОЛИО
аутор: Јована
Стајић, дипломирани учитељ
школа:
ОШ ,,Доситеј Обрадовић" Опово
број телефона: 064/404-87-87
број телефона: 064/404-87-87
САДРЖАЈ:
· Радна биографија
· Лични извештај и лични план
·
Лична професионална филозофија
· Компетенције
· Стручно усавршавање
Lični podaci
|
||||||||||||
Prezime / Ime
|
Stajić Jovana
|
|||||||||||
Adresa
|
JNA 72
Sefkerin, opština Opovo
|
|||||||||||
Telefonski broj(evi)
|
+38113 684099
|
Broj mobilnog telefona
|
+38164 4048787
|
|||||||||
E-mail
|
jovanastajic1@gmail.com
|
|||||||||||
Datum rođenja
|
23/05/1990
|
|||||||||||
Zanimanje
|
Nastavnik razredne nastave
|
|||||||||||
Obrazovanje i osposobljavanje
|
||||||||||||
Datumi
|
2009 – 2013.
|
|||||||||||
Naziv dodeljene kvalifikacije
|
Diplomirani
učitelj
|
|||||||||||
Ime i vrsta organizacije obrazovanja i
osposobljavanja
|
Učiteljski fakultet - Univerzitet u Beogradu
|
|||||||||||
Nivo prema nacionalnoj ili međunarodnoj
klasifikaciji
|
VII 1
|
|||||||||||
Datumi
|
2005 – 2009.
|
|||||||||||
Naziv dodeljene kvalifikacije
|
Društveno - jezički smer
|
|||||||||||
Ime i vrsta organizacije pružatelja
obrazovanja i osposobljavanja
|
Gimnazija „Uroš Predić“
Pančevo
|
|||||||||||
Razina prema nacionalnoj ili međunarodnoj
klasifikaciji
|
IV
|
|||||||||||
Lične veštine i kompetencije
|
||||||||||||
Maternji jezik
|
srpski
|
|||||||||||
Drugi jezik(ci)
|
engleski, nemački, ruski
|
|||||||||||
Samoprocena
|
Razumevanje
|
Govor
|
Pisanje
|
|||||||||
Evropski
nivo(*)
|
Slušanje
|
Čitanje
|
Govorna interakcija
|
Govorna produkcija
|
||||||||
engleski
|
C1
|
Iskusni korisnik
|
C1
|
Iskusni korisnik
|
B2
|
Samostalni korisnik
|
B2
|
Samostalni
korisnik
|
C1
|
Iskusni korisnik
|
||
nemački
|
A2
|
Osnovni korisnik
|
A2
|
Osnovni korisnik
|
A1
|
Osnovni korisnik
|
A1
|
Osnovni
korisnik
|
A1
|
Osnovni korisnik
|
||
ruski
|
A2
|
Osnovni korisnik
|
A2
|
Osnovni korisnik
|
A1
|
Osnovni korisnik
|
A1
|
Osnovni
korisnik
|
A1
|
Osnovni korisnik
|
||
Lične
osobine
Društvene veštine i kompetencije
|
Odgovornost, tačnost i temeljnost,
ambicioznost, želja za usavršavanjem, fleksibilnost, kreativnost, optimizam.
Diskretan i nenametljiv komunikacioni stil,
zasnovan na ličnoj iskrenosti i integritetu; kooperativnost;
tolerancija; otvorena za razmenu novih
ideja.
|
|||||||||||
Organizacione veštine i
kompetencije
|
Smisao za organizaciju, sistematičnost
i metodičnost.
|
|||||||||||
Računarske veštine i kompetencije
Umetničke veštine i kompetencije
|
Poznavanje osnovnog MS office
paketa na višem srednjem nivou (Word, Excel, Power Point), Internet
Članica hora Učiteljskog fakulteta
2009-2012. godine. Festivali na kojima je hor postigao značajne rezultate na
kojima sam učestvovala su: Festival u Kitenu (Bugarska 2011.) i Festival u
Kardici (Grčka 2012.)
|
|||||||||||
Vozačka
dozvola
|
B kategorije
|
|||||||||||
Prakse
u toku studiranja
Radno iskustvo
Dodatne informacije
|
2013. Profesionalna praksa u
Osnovnoj školi „Vuk Karadžić“ u Beogradu- samostalno izvođenje nastave u
trajanju od mesec dana pod nadzorom učitelja – mentora.
2012. Metodička praksa u Osnovnoj školi „Sveti
Sava“ u Sefkerinu- posmatranje, izvođenje nastave i realizovanje zadatih
metodičkih zahteva u trajanju od mesec dana.
2011. Didaktička praksa u Osnovnoj školi„Sveti
Sava“ u Sefkerinu - posmatranje nastavnog procesa u trajanju od tri nedelje.
2010. Pedagoško- psihološka praksa u Osnovnoj
školi „Sveti Sava“ u Sefkerinu -
posmatranje nastavnog procesa tokom dve sedmice.
2.9.2013-trenutno:
nastavnik razredne nastave u odeljenju I6 u OŠ ,,Dositej Obradović“ Opovo, IO
,,Sveti Sava“ Sefkerin
Upisane master
studije na Učiteljskom fakultetu.
Prosečna ocena u toku
studija: 9,06
|
Лични извештај и лични план
Број планираних
часова редовне наставе:
А.
ОБАВЕЗНИ НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ
|
ПРВИ РАЗРЕД
|
|
Нед.
|
Год.
|
|
Српски језик
|
5
|
180
|
Математика
|
5
|
180
|
Свет око нас
|
2
|
72
|
Ликовна
култура
|
1
|
36
|
Музичка
култура
|
1
|
36
|
Физичко
васпитање
|
3
|
108
|
ЧОС
|
1
|
36
|
укупно: А
|
18
|
648
|
Б. ИЗБОРНИ НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ
|
||
Грађанско
васпитање
|
1
|
36
|
Лепо писање
|
1
|
36
|
укупно: Б
|
2
|
72
|
УКУПНО А+Б
|
20
|
720
|
Лична професионална филозофија
У настави сам јако кратко, те се моја лична радна
филозофија још није у потпуности формирала. Као учитељ почетник, стигла сам са
факултета на коме сам добила доста теоријских знања а практичне вештине и
способности се још увек формирају.
Редовно се припремам за наставу, планирам
активности које задовољавају интересовања и потребе свих ученика и различите
облике рада.
Планирам употребу одговарајућег дидактичког
материјала и наставних средстава која сам сам направила и у складу са мојим
могућностима. Када сам у прилици, примењујем иновативне облике наставе и методе
попут компјутерске наставе и мапа ума.
Интересује
ме све што је у вези са наставом и учењем уопште. Редовно пратим новости у
Министарству образовања, Заводу за вредновање квалитета образовања и васпитања,
Заводу за унапређење образовања и васпитања, Националном просветном савету.
Повезана сам онлајн са разним групама просветних радника и пратим рад
наставника из целог света и Србије који
несебично преносе своја искуства и знање. Пратим и рад својих колега и сваки разговор, семинар, обука, остављају ми искуства
која покушавам да применим у настави. Увек сам за сваку позитивну иновативност
у настави.
УПИТНИК ЗА
САМОПРОЦЕНУ КОМПЕТЕНЦИЈА НАСТАВНИКА
Приликом процене, имајте у виду значење бројева:
5 – одличан / увек
4 – врло добар / веома често
3 – добар / понекад
2 – слаб (захтева моју пажњу, неопходно је унапредити дату компетенцију) / веома ретко
1 – недовољан (неопходно је хитно предузети одговарајуће активности како би се унапредила дата компетеција) / никада
К1- Компетенције за наставну област, предмет и методику наставе
У планирању
садржаја и начина рада руководим се циљевима и исходима наставног предмета
|
4
|
Користим методе и
технике примерене предмету и ученицима којима предајем
|
5
|
Садржаје предмета
који предајем повезујем са примерима из свакодневног живота и искуствима
ученика
|
4
|
У планирању и
организовању рада руководим се образовним стандардима
|
3
|
Упућујем ученике
да садржаје предмета који предајем повезују с другим предметима и областима
|
4
|
Наставу обогаћујем
искуствима стеченим кроз различите облике стручног усавршавања
|
3
|
Користим
аудиовизуелне и илустративне материјале у настави у функцији учења ученика
|
5
|
Користим савремене
образовне технологије како би подстакла/ао учење ученика
|
5
|
Познајем и
користим различите начине праћења и вредновања рада
|
3
|
ПРОСЕЧНА ОЦЕНА
|
4
|
К2-Компетенција за поучавање и учење
Јасно наглашавам
кључне појмове и истичем циљеве часа
|
4
|
Проверавам да ли
су упутства која дајем јасна свим ученицима
|
4
|
Подржавам ученике
да слободно износе своје идеје, постављају питања, дискутују и коментаришу у
вези са предметом учења
|
4
|
Наставне
материјале, методе, темпо рада и захтеве прилагођавам различитим образовним
потребама и могућностима ученика
|
5
|
Када год је могуће,
у раду користим групну дискусију, дебате, играње улога
|
3
|
Подстичем ученике
да користе различите начине и приступе у решавању задатака
|
4
|
Користим ученичка
постигнућа као показатељ ефикасности и ефективности сопственог рада
|
4
|
Прихватам одговоре
ученика на начин који охрабрује и подстиче њихово даље учешће у раду
|
4
|
Ученицима дајем
благовремену и јасну повратну информацију о постигнућима, напредовању и
елементима које треба унапредити
|
4
|
ПРОСЕЧНА ОЦЕНА
|
4
|
К3- Компетенције за подршку развоју личности ученика
Континуирано
охрабрујем ученике да дају све од себе
|
4
|
У односу са
ученицима уважавам њихове потребе и осећања
|
5
|
Користим технике
позитивног дисциплиновања ученика без коришћења страха као мотиватора
|
4
|
Пружам подршку и
охрабрење када ученици доживе разочарење и неуспех
|
5
|
Исказујем
позитивна очекивања у вези са оним што ученици могу да постигну
|
5
|
Планирам различите
активности које обезбеђују укључивање ученика са различитим индивидуалним
карактеристикама и потребама
|
3
|
Избегавам
деструктивну критику, исмевање и сарказам у контакту са ученицима
|
5
|
Пратим развој и
напредовање различитих аспеката личности ученика
|
5
|
У планирању
сопственог рада и активности које организујем са децом уважавам социјални
контекст из кога деца долазе
|
5
|
ПРОСЕЧНА ОЦЕНА
|
4,5
|
К4 - Компетенције за комуникацију и сарадњу
Радо размењујем
идеје, наставне материјале и опрему са колегама
|
5
|
Са родитељима
градим атмосферу међусобног поверења, укључујући их у различите активности у
школи
|
4
|
Планирам и
осмишљавам садржаје сарадње са установама и институцијама из окружења
|
3
|
Ученике,
родитеље/старатеље, колеге, локалну заједницу значајну за образовно-васпитни
рад користим као ресурсе за планирање и реализацију наставних и ваннаставних
активности
|
4
|
Иницирам и
прихватам иницијативу различитих партнера који могу да допринесу напредовању
школе и ученика
|
3
|
У комуникацији са
партнерима руководим се правилима успешне комуникације
|
4
|
Редовно информишем
заинтересоване партнере о активностима школе које могу унапредити сарадњу
|
3
|
Познајем различите
облике и садржаје сарадње са различитим партнерима
|
3
|
Учествујем у раду
тимова и стручних тела у школи
|
3
|
ПРОСЕЧНА ОЦЕНА
|
3,5
|
Стручно
усавршавање:
САДРЖАЈ
|
ВРЕМЕ
|
БРОЈ САТИ
|
НАПОМЕНЕ
|
Посета Сајму књига
|
25.11.2013.
|
3
|
|
Праћење литературе
|
септембар 2013.
|
1
|
|
Праћење литературе
|
октобар 2013.
|
1
|
|
Праћење литературе
|
новембар 2013.
|
1
|
|
Стручни актив
|
22.10.2013.
|
1
|
|
Стручни актив
|
10.11.2013.
|
1
|
|
Приказ часа ,,Бајка о рибару и рибици“ у 2.
разреду
|
3.12.2013.
|
2
|
Присуство и дискусија
|
Конкурс ,,Жеља за Деда Мраза“
|
децембар 2013.
|
1
|
ПТТ
|
Гледање филма ,,Монтевидео, видимо се“
|
22.1.2014.
|
2
|
|
Стручни актив
|
7.2.2014.
|
1
|
|
Праћење литературе
|
јануар 2014.
|
1
|
|
Праћење литературе
|
фебруар 2014.
|
1
|
|
Приказ блога ,,Учитељица Јована и 1-6“
|
фебруар 2014.
|
8
|
аутор-припрема и презентација
|
САДРЖАЈ
|
ВРЕМЕ
|
БРОЈ САТИ
|
НАПОМЕНЕ
|
.
|
|||
САДРЖАЈ
|
ВРЕМЕ
|
БРОЈ САТИ
|
НАПОМЕНЕ
|
Назив семинара/стручног скупа
|
Број у каталогу
|
Број сати
|
Компетенција
|
Приоритетна област
|
Упознавање света кроз географске појмове у првом и
дугом циклусу
|
692
|
8
|
1
|
5 и 6
|
Нема коментара:
Постави коментар